zaterdag 3 mei 2014

De eerste keer ;-)

Begin april kwam ik voor het eerst in aanraking met Stampin'  up! Ik was direct enthousiast, maar zag het pas vlak voordat de beurs dicht ging.Met de voorjaarscatalogus op zak was ik meteen gaan kijken of het iets voor mij was. Inmiddels verschillende blogs gelezen, zag ik dat er op 1 mei een workshop gepland stond bij Maaike. Direct haar gemail en gelukkig was er een plekje.

Afgelopen donderdag dus voor het eerst de materialen van Stampin' up in het echt kunnen gebruiken en het is me zeker niet tegen gevallen. Wat een snoepwinkel is de workshopruime van Maaike. We gingen aan de slag met de Hip hip hooray card kit en hebben hier leuke dingetjes mee gemaakt (zie foto). Het leuke is dat er nog een heleboel materiaal over isen ik dus thuis nog verder kan gaan. Ook heb ik inmiddels de jaarcatalogus en heb ik al verschillende lijstjes gemaakt van wat ik graag wil hebben. Dat zal ik jullie hier hopelijk binnenkort laten zien...

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten