zaterdag 6 september 2014

a little something cute...

Afgelopen donderdag voor de tweede keer een workshop gevolgd bij Maaike gevolgd. Hierbij stonden drie stempelsets in de hoofdrol: 'by the tide' 'by the seashore' en 'wetlands'. Hiermee hebben we verschillende kaarten gemaakt, die ik op een later moment op deze blog zal zetten.



Eerst wil ik laten zien wat we met de 'Gift box punch board' hebben gemaakt. Hiermee kun je verschillende doosjes in verschillende maten maken. Wij hebben het doosje maat S gemaakt. Het doosje is gemaakt in de kleur Pool Party. daarom zitten vierkantjes in Cherry Chobbler. Daarop zittenweer vierkantjes bestempeld met de achtergrond stempel 'Dictionary', wat een leuke en veelzijdige stempel is dat! Op het doosjes zitten een aantal bloemetjes in de kleuren Mossy Meadow en Cherry Chobbler uit de stempelset 'Something to say' met de bijpassende punch uitgestanst. De tekst 'a little something cute...' komt ook uit deze stempelset. Om het doosje zit chevron ribbon in de kleur Cherry Chobbler.

Ik was er enthousiast over de punch board, er komt een mooi doosje uit, hoewel ik het wel even priegelen vond om hem dicht te krijgen. Hij staat hoog op mijn verlanglijstje om aan te schaffen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten